valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Händelserik vecka med frånvaro

Kategori: Vardag

Hej alla där ute! 
 
Denna veckan har jag haft fullt upp med plugg och träning. Jag har fått jobb, jag har dansat. ätit gott, skrattat mycket och levt denna veckan! Mår bättre än på länge fast att ångesten smyger sig på på nätterna. Idag var min första dag på jobbet, är helt slut. Fick min dröm uppfylld, jobb på café, underbart eller vad? Vi har ett grupparbete inom det ämnet jag är inriktad på och vi har jobbat så mycket med det att vi har hamnat mycke längre fram i planen  än vi förutsedde. Detta är en bra vecka. händelserik och rolig. Nu är jag helt slut! 
 

Kommentarer

  • Mybetterself.blogg.se säger:

    Gud vad kul! Grattis!!

    Svar: Tack fina du! <3<3<3
    flamingorosa.blogg.se

    2012-12-03 | 13:34:12
    Bloggadress: http://Mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: