valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Jag vet inte vad jag ska skrika

Kategori: Vardag

OM jag skulle skriva ner allting som händer mig på en dag skulle det bli en jävligt rolig, sorglig och konstig dagbok.Jag vill dela med mig att allt bra och dåligt som jag upplever men just nu är orken inte hos mig. Jag fokuserar på skolan, jobbet och min dans och det finns faktiskt nästan inte tid över till att skriva, fast att det är det som repaerar och hjälper mig när jag går igenom något tufft... Idag är det så att jag har gått hem tidigt från skolan för att jag har fruktansvärda mens-smärtor som jag är rädd är en sjukdom som heter endometrios. Den sjukdomen skulle isåfall göra att jag är steril och inte kan få barn. Jag tänker mycket på det, hur det skulle bli om jag inte kunde skaffa egen familj. Det skulle vara den största sorgen i mitt liv redan nu för min enda dröm i livet är att ha en egen familj att älska och ta hand om. 
 
Jag gick hem tidigt från skolan och lade mig och sov. Nu har jag käkat middag och är redo för att plugga i några timmar. Jag ser att statistiken har ökat, välkomna alla nya där ute.
 
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: