valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

This girl is on fire!

Kategori: Vardag

Jag har världens bästa familj, min familj är min moster, min mosters man och mina två kusiner. Jag blev överraskad av att jag glömt bort hur fina de är, de kallade ut mig från mitt rum för att "snacka lite". Jag tänkte "Oh boy vad har jag nu gjort!?" 
 
MEN de ville bara höra hur det var med mig, hur jag mår, hur allt känns bara för att de tyckt att vi inte pratat eller umgåtts på längre. HUR GULLIGT!? Jag får adrig glömma hur mycket jag älskar dem! Nu bor jag här, har världens finaste rum och familj, har ett jobb, går det gymnasiet jag vill gå, har fått på mig ett par skinny jeans och ska snart få göra en sak som jag längtat efter hur länge som helst. Livet är gött alltså! 
 

Jag är pepp inför att komma igång med träningen, musiken, bakningen, dansen ja allt. Jag är pepp på at börja leva mitt liv. Det finns hopp för alla! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: