valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Livet ska vara så gött att du inte vill fuska eller fly

Kategori: Inspiration & Motivation

Bort med all negativ energi, all ångest och in med pepp, skratt och kamp. Rutiner är något jag mår bra av! Jag ska nu radera alla ångest dokument på min dator, ska bara läsa hälsosamma bloggar och försöka se det goda i livet varje dag. Vara tacksam för det jag har och inte tänka på vad jag inte har. Detta har varit änu en svår tid i mitt liv men nu vill jag se framåt och satsa på mig och mitt liv. På det goda <3
 

Kommentarer

  • Sagobarn säger:

    Det låter skitbra. Jag hejar på dig!

    2013-01-17 | 19:32:16
    Bloggadress: http://skillnaden.blogg.se
  • Ellen säger:

    Din kommentar: "Hur har du gjort din blogg så populär? Du skriver jättebra och får med precis det man vill läsa men har du haft en annan blogg innan eller hur "marknadsför" du dig och din blogg? Måste bli en positiv ökning för ju mer respons du får desto mer motiverad blir du! Dina bästa tips för att komma igång på riktigt? Jag kommer inte riktigt igång, har viljan men vet inte hur jag ska göra med allt... inte bara bloggen utan själva livsförändringen. Ska jag göra en helomvändning direkt eller ska jag ta en sak i taget liksom? KRAMAR"

    Svar: Jag har inte fått någon som helst hjälp med att komam dit jag är idag. Det började med att jag startade min instagram för ca 10 månader sen och jag fick massa followers. Jag har ingen anig om hur de hittade mig eftersom att jag inte har fått shoutouts och sånt. Jo två gånger har jag fått det men då hade jag redan skrapat ihop 13000 på egen hand. Min blogg har nog folk hittat till via instagram. Om jag ska vara ärlig så tror jag att folk gillar mig för att jag inte skriver så vardagligt typ "Hej idag var jag i skolan, sen så åkte jag in till stan ich fikade med mina vänner, LOVELY" För det finns så många sånna bloggar. Jag själv läser mest kenza, kissie, isabelle strömber och de och de är ju på sätt och vis sånna boggar men de är inte alla som lyckas så bra med det. Personen i sig måste vara intressant. Jag har valt ett ömne osm inte är lika populärt att skriva om och jag har haft en bra prosess som folk gillar att läsa om och att jag är kunnig inom kost och träning. Det är det som har fått mig populär tror jag. Massa kramar

    2013-01-18 | 17:38:50
    Bloggadress: http://fitspooration.blogg.se

Kommentera inlägget här: