valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Nyårslöften

Kategori: Inspiration & Motivation

Ett av mina nyårslöften är att jag ska börja blogga på riktigt, jag har ju skapat denna bloggen för att inspirera andra att det finns hopp och att man alltid ska göra det bästa av situationen. Det finns så mycket ja vill skriva om och visa er men ibland är inte energin tillräcklig. Det föregående året har varit så för mig, viljan har funnits där men inte orken för den har gått till att plocka upp spillrorna av mitt liv och börja om på nytt igen. Den första januari 2013. Äntligen har jag blivit av med 2012, jag välkomnar 2013 med öppna armar, som jag har längtat efter dig! 
 

Jag ser fram emot detta året, jag ser fram emot att se framåt och aldrig mer bakåt. Nu börjar mitt år och jag ska bli starkare, modigare och öppnare. 
 
Puss på er! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: