valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Du måste finnas

Kategori: Inspiration & Motivation

Jag måste finnas, jag måste bevisa för mig själv och för alla de som tryckt ner mig djupt i marken att jag klarade mig upp, vackrare än någonsin! Extremt kanske, men har jag klarat mig levande ut från all skit så klarar jag fan att bekräfta mig själv. Att jag är bra, att jag är värd någonting och att jag klarar allt. 
 
Jag måste vända på steken. Se allt jag har, allt jag åstadkommit, hur mycket hjälp jag fått och se människorna omkring mig som bryr sig och älskar mig. Jag kommer behöva många promenader nu i vår för att samla tankarna, egentid med bakning och musik-skrivande är också nädvändigt. Men det är okej. Jag kommer ta mig starkare ur detta, måste testa mig fram hur jag ska hitta mina rutiner. För det är just vad jag behöver just nu!
 
Jag ska tänka lite nu, hur jag ska göra allt. Ska ju finnas tid för lite spontanitet också! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: