valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Last day

Kategori: Hälsa

Sista dagen på lovet idag. På schemat står det: PLUGG! 
Jag har en recension och en presentation att skriva, visst det är roligt men det är alltid svårt för mig att komma igång. Jag gjorde upp en plan igår på hur jag vill att mitt liv ska se ut, idag är sista dagen att "njuta" av mina gamla rutiner för imorgon är de borta!
 
Jag är peppad inför att komma igång, testa mig fram och växa under tidens gång. Mina rutiner består av mycket träning, regelbunden och nyttig kost, fokusering på mina mål och tid för spontanitet. Jag tänker läsa på om både kost och träning, utveckla och skräddarsy min livsförändring så att den passar mig. Jag är så sjukt trött på alla sega kvällar när jag inte kan somna för att jag bara suttit vid datorn och inte rört på mig, eller på alla sega morgnar när det är svårt att komma ur sängen. Jag har också tröttnat på den kosten jag har nu, det finns inga rutiner, jag känner sällan av hunger eller mättnad och allting känns bara flummigt. Jag vet att jag mår mycket bättre av rutiner. Så sluta snacka och börja göra! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: