valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Ett Sent Godmorgon

Kategori: Vardag

Jag skrev ett inlägg igår om min dag. Men det försvann... så jag är GANSKA jävla förbannad!
 
Just nu kollar jag på MTV och jag har precis ätit frukost. Nedräkningen fortsätter, om tio dagar börjar jag gymnasiet och det är först nu det känns bra så det känns verkligen stort. Det känns också rätt, äntligen! Jag har haft så svårt att välja och jag menar allvar när jag säger att jag gjort omval sex gånger. Jag är perfektionist och jag vill inte att någonting ska vara medelmåttigt, att jag bara skulle "nöja" mig med min gymnasieutbildning. Det är så stort, det handlar ändå om ett livs-val. Detta är mitt första stora. Det är så mycket känslor, förväntningar och tankar krig det. Tänk när jag går genom dörrarna om tio dagar. Jag vill att det ska bli perfekt. Jag vill trivas, må bra. Detta är en ny start och jag är så rädd och exalterad inför första skoldagen. Shit det händer nu!
 
Idag ska jag bara springa ärenden till banken, optikern och jag ska ringa till vårdcentralen. Jag ska rensa min dator på massa skit och sen ska jag njuta av något gott och några timmars läsande. Jag behöver städa mitt rum också...
 
Happ, hoppas ni ska göra något kul!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: