valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Av-vänjningsperiod

Kategori: Hälsa

Hejhej sitter på bussen redan, är snörvlig som få. Röksugen också men har bestämt mig för att satsa på hälsan nu. Ingen rökning också kör jag en socker-detox. Allting som framhävs av socker, tex honung eller socker i teet, allt snacks och godis. Kakor och ja tillsatt socker. Ska undvika det så mycket som möjligt nu, i åttan klarade jag två månader eller något. Sen ska jag bygga upp min kondition och satsa på dansen. Ingen alkohol, ingen tobak, inget socker. Minskar för att kunna köra stenhårt inom två-fyra veckor, beror på hur bra av-vänjningen går.... Önska mig lycka till, kommer antagligen något recept här på bloggen bara jag kan få tummen ur röven haha.

På tal om det, för en vecka sen så satte en gubbe sig bredvid mig och stack sin hand under MIN RUMPA!? Skit-äckligt och SÅ typiskt mig att märka det när han tar ut handen....

Godmorgon på er, hur ser er dag ut? ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: