valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Förbud och regler

Kategori: Vardag

Jag får bara ha datorn och mobilen till klockan 22:00 på vardags-kvällar. Så just nu blir det svårt att skriva något långt inlägg som är intresserad eftersom att jag ska lämna in datorn om 15 min. Men jag kan ju säga att min dag har varit händelserik. Jag har hållt ett tal i skolan, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra och sen satt jag i haglet med en ny kär vän i området jag bor... Vi pratade, jag öppnade mig för henne vilket gjorde att hon också öppnade sig för mig. Det var mysigt även om mina fötter nästan frös till is... 
 
Och med detta säger jag godnatt <3
 

Kommentarer

  • M säger:

    Vad mysigt att ha någon att prata ut med. :)

    Svar: Ja verkligen, det kändes skönt :) <3 Hur är det med dig? Kramar, stay strong
    flamingorosa.blogg.se

    2012-10-27 | 15:24:59
    Bloggadress: http://Mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: