valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Hemma från skolan

Kategori: Vardag

Gladare än vanligt, har varit galen på sista lektionen. Känner mig effektiv och duktig. Tränade som sagt igår och idag tog jag en powerwalk på håltimmen. Har ätit bra och nyttigt. Någonting som ska göras om varje dag snart hoppas jag. Jag har inte rökt sen i fredags, mitt psyke känns starkt och det är det jag behöver just nu. När jag klarat 14 dagar utan cigg ska jag unna mig något för pengarna jag kommer ha kvar eftersom jag inte köpt cigg! :D 
 
Just nu taggar jag för magdansen, struntade i den förra veckan för att min kusin fyllde år och för att jag inte mådde så bra eller för att mitt självförtroende låg och skrapade mot marken. Har fått lite läxa så jag är upptagen, annars känns mitt gymnasium som sommarlov... haha 
 
Ja... vidare ner i näsan i svenska-boken nu. Retorik. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: