valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Illamående.

Kategori: Vardag

Helt inne i min egen värld. Helt inne i min kamp för upprättelse, för min rätt och för min tur. Jag träffade mina vänner, båda två sen mådde jag illa på vägen hem. Så inget annat på listan har blivit av men jag har nu inspiration till att planera min kommande bok, eller den jag ska skriva. Jag ska skriva en bok, jag ska berätta min historia, skänka hopp och visa andra att de inte är ensamma. Jag vill också skriva ner min historia, få den på papper helt sammanfattat i en klump, det kommer bli lättare för mig att förstå då. Det är för min skull, min upprättelse. Nu käkar jag godis, fast att jag precis mådde illa... Jag ska försöka ta det lugnt, jag vill skriva min historia och jag lovar er att ni ska få ta del av den... 
 

Kommentarer

  • M säger:

    Vad spännande det ska bli! Jag ser fram emot att läsa det!

    Svar: Jadå det kommer med tiden... ;) <3
    flamingorosa.blogg.se

    2012-10-22 | 12:49:21
    Bloggadress: http://Mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: