valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Konstig dag

Kategori: Vardag

Efter att jag skrivit mitt förra inlägg lade jag mig på sängen och somnade. Jag har sovit sammanlagt 15 timmar denna "natten" + dagen.
 
Är helt slut i hela kroppen, yr och utmattad. Inte så positivt här på bloggen idag men dessa dagarna har varit mycket. Det är därför jag inte skrivit så mycket heller, för när det blir för mycket för mig så låser det sig TOTALT.  Efter att jag sovit till halv sex ville jag ändå inte gå upp. Kändes inte som att det fanns någon anledning att "Face:a" den kommande kvällen. Jag tvingade mig upp, drack ett glas saft och packade på mig hårinpackning, body-scrub och rakhyvel. Jag tog en riktigt het dusch, tvättade håret noga, skrubbade bort alla jobbiga känslor och rakade mina ben. Sedan masserade jag mjukt in hårinpackning. Efter det var jag piggare och gladare, jag käkade middag sen drog jag och M in till stan och köpte godis... Klumpen i magen vill bara inte försvinna... 
 
Vill bara sova bort alla dagar, dra täcket över huvudet och sjunka in i drömmarnas värld...
 

Jag har mycket att ta tag i, mycket som jag vill skriva om men jag orkar bara inte... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: