valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Min dag idag

Kategori: Vardag

Idag ska jag försöka ta vara på timmarna. Idag ska jag försöka vara glad, idag ska jag kämpa för det jag vill. Idag ska jag försöka.
 
Jag har två vänner inbokade, jag har skjutit upp både plugg och bak sen i fredags och jag måste dammsuga. Jag vill träna, spela musik, öva dansen och fundera över mitt val. Jag ska försöka pricka av alltihop. Jag vill ta mycket bilder och så... Ska försöka göra bloggen lite mer personlig än vad den är nu, så klart att jag älskar alla inspirerande bilder jag lägger upp men jag skulle också vilja lägga upp egna, jag tror jag släpper på min anonymitet lite från och med idag. Så watch out!
 

Kommentarer

  • M säger:

    Vad kul att få lära känna dig lite bättre! ;)

    Svar: Tack fina du, kolla mina kommande inlägg, jag sa försöka våga släppa lite på min mask ... <3 Finns outfitbild på mig om du vill se hur jag ser ut haha puss på dig och kul att du tittar in här! :D
    flamingorosa.blogg.se

    2012-10-21 | 23:37:25
    Bloggadress: http://Mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: