valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Min dag

Kategori: Vardag

God kväll alla barn!
 
Nu när jag tänker efter så har denna dagen varit händelserik och faktiskt ganska bra. Det hände en sjuk sak när jag vaknade, jag bara önskar att någon hade filmat mig... Jag skulle stänga av väckarklockan när den ringde också föll jag till golvet PANG! på knä... Det var då jag märkte att mina ben sov... HAHA så kul det måste sett ut! Jag tog en tidigare buss än vanligt och ja det här med ciggen, ehe köpte ett packe och "kom försent" till första lektionen. Jag köpte packet för min ursäkt var att jag och min klasskompis hade börjat bråka på bussen. Jag märkte verkligen att det saknades någonting inom mig... Nicotin antar jag. Fy fan vad läskigt... Och ja det här med sockret, just nu sitter jag med en godis-flaska i var hand och skriver... Det är ett självskadebeteende som jag lider väldigt mycket av. Det är inte ens gott utan jag är bara arg för att det överhuvudtaget finns en jävla godispåse på mitt rum, ett fucking kilo godis. Jag är inte snäll mot mig själv... oops nu blev det en flygande matta som jag pressade in i munnen. Mitt hetsätande är tillbaka. Yay. Nä justdet jag skulle skriva om hur bra denna dagen har varit...
 
Jag hade bara två lektioner idag, naturkunskap och matte. Jag var hemma vid ett och bakade kanelbullar till min fina tillfälliga familj. Sen fick jag ett rus för jag fick A på min novell som jag skrivit. OMG! Mitt första A, på min ALLRA FÖRSTA skrivuppgift i svenska... Happy girl, trots allting kan jag ändå vara duktig i skolan, kändes jävla bra så mitt rus blev ganska extremt, från glädjetårar till dans i köket med "Celebrate good times" på högsta volym... Hehe, jag ringde och skröt för moster hur duktig jag varit och jag smsade pappa och han skrev att han var mer än stolt. Lycka, bekräftelse och upprättelse!
 
När resten av familjen kom hem så fick jag skrattanfall tillsammans med M, vi tramsade och jag skrattade på riktigt. Det var riktigt längesen jag skrattade så... Vi åt middag och sen har jag promenerat i regnet. Nu är klockan inte alls så mycket som den borde vara för att få gjort så mycket som jag har. Jag har varit ganska glad idag, största delen av dagen iallafall. Kan inte fatta att jag fick toppbetyg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sagobarn säger:

    Jag känner igen det där lite. När jag fick A på vårt första muntliga prov i engelska den här terminen blev jag gråtfärdig av lycka, av någon anledning.

    Svar: Haha ja det blir ju så... :D <3
    flamingorosa.blogg.se

    2012-10-03 | 21:48:08
    Bloggadress: http://skillnaden.blogg.se

Kommentera inlägget här: