valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Säng-depp

Kategori: Vardag

Idag är en sån dag när ingenting känns roligt. Jag ville inte vakna imorse, kände inte att det fanns någon anledning att gå upp och att vara vaken idag. Helt oinspirerad och fruktansvärt utmattad är jag. Jag får hjärtklappning bara av att gå upp för trappan, min kropp är helt slut. Egentligen är jag hurtig och hälsosam men mitt liv är så pass på sned att jag faktiskt inte orkar bry mig om hälsan just nu. 
 
Jag ska försöka hitta någon glädje i denna dagen, försöka baka och kanske ta mig ut på en höstpromenad. Jag tror det blir bra så faktiskt, kanske lite roligare ändå... Känner mig sjukt ensam men har ingen energi till att träffa någon just nu. Isåfall skulle det vara en av mina bästa kompisar men ingen av dem finns aktivt i mitt liv just nu. Familjen är snäll och lugn så det kan säkert bli bra här också... 
 
Jag är yr av allt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: