valbefinnande.blogg.se

En blogg om min väg till något större

Smyg

Kategori: Vardag

Det smyger sig på mig på nätterna, varje natt. Jag är så trött på det... Jag vill kämpa bort det en gång för alla. Välja den rätta vägen för en gångs skull, välja bort det som gör att jag mår dåligt, satsa på hälsan, musiken, min upprättelse och min karriär. Får göra hur många fel som helst bara jag lär mig av dem. Det funkar inte för mig om jag inte är extrem med det. Jag lyckas inte om jag inte börjar extremt...
 
Allting gör så ont och jag vill inte längre äta bort det eller röka bort det. Jag vill inte känna mig så fruktansvärt ensam men det gör jag. Ständigt. Jag har tackat nej till tre vänner idag, ändå klagar jag på att jag är ensam. Något fel är det på mig iallafall... Jag är så trött på att jag måste tänka så jävla mycket, ändå är det det enda jag kan just nu. Jag orkar inte göra någonting just nu och jag känner inte att jag är värd någonting... 
 
Hold on, pain ends
 

Kommentarer

  • Sagobarn säger:

    Kram.

    Svar: Tack fina du <3 kan inte du länka till mig på din blogg, så gör jag detsamma. Jag har förlorat alla mina läsare sen jag bytte blogg... :(<3
    flamingorosa.blogg.se

    2012-10-07 | 12:23:00
    Bloggadress: http://skillnaden.blogg.se

Kommentera inlägget här: